spiggpigg och plättmätt..

klockan är arton minuter över elva och jag är fortfarande pigg. inte bra. har nämligen en känsla att denna pigghet inte kommer att finnas kvar när jag ska släpa mig upp ur sängen klockan ohemult tidigt i morgon. gny.

idag har jag och palle bakat följande goda saker; lussebullar, pepparkakor, knäck, fudge, chokladdoppade nötter samt saffranspannkaka. jag ska aldrig mera äta. inte förrens i morgon i alla fall.. ingen idé att lova för mycket här.
då har jag ennämligen en stycke god kostlåda med ajvar relish-köttfärssås som måste intagas. hoppas allt godis sjunkit undan tills dess..

ok. nann-dags nu..

g'natt!

ia

låt: adam green - morning after midnight
erik tipsade om hans senaste skiva "sixes & sevens" och den är faktiskt grym! jojomensan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback