done!

jag har aaaaaldrig varit så kissnödig någon gång i hela mitt liiiiiv! jag har fått gått och gjort knipövningar från halv tio till halv två idag, och detta EFTER jag druckit en stor kopp kaffe. INTE road. men nu är det över.. jag har varit hos labb, japansk doktor samt barnmorska (som verkade tycka att jag var en förtappad själ).. slutresultatet blev en liten ask penicillin mot min UVI. det var alltså UVI... pheeeew. inga andra mystiska sjukdomar i mina njurar eller så.

har tagit tablett numero ett nu. fem dagar ska jag äta dessa små vita grejor, sen ska jag bli frisk som en fisk!
can't wait!

nu är jag hemma. orkade inte trampa tillbaka till jobbet för 45 minuters arbete. inte värt. dessutom är jag en sjuk kvinna. just det. sjuk. tabletter och allt. hmm.. kan dock inte påstå att jag känner mig särskilt sjuklig, men men.. det duger som anledning att ta ut 45 min flex i alla fulla fall!

i morgon måste jag iofs också flexa ut. då ska jag klippa mitt tussiga hår. det ska gå från att vara ett halvlång tussigt hår till att bli ett kort tussigt hår. det tycker jag är en förbättring!

hmm.. nu spelar de "bä bä vita lamm" i någon slags speedad version på dagiset brevid mig. och kidsen skrålar med. det låter faktiskt för taskigt..

eftersom jag har en infektion i kroppen (vik hädan onda bakterier! i guds namn.. eller i alla fall ciprofloxacinets namn..) så skall jag tydligen helst inte träna så hårt. nähä. jag som tänkte jogga och allt. får ta en tant-walk istället då..
fattas bara stavar. och en CD-bok i höronen.

byte for now!

ia

låt: glasvegas - geraldine
about a social worker.. mkt bra.. läst om i sonic och spelad på p3 as well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback