helga söndagen med shopping..?

idag har jag icke helgat vilodagen, o nej, jag har istället roat mig med att försöka handla sverige ur finanskrisen.. det gjorde jag för övrigt igår också. om det kommer positiva rapporter från stockholmsbörsen på måndag vet ni vilken ni har att tacka.

lördagens shopping ägde rum i sthlm och det var först och främst tomas som behövde grejor (och jag bestämde vilka) men jag kunde givetvisligen inte hålla tassarna borta från att handla själv heller.

en stycke svart skjortklänning med rosettaktig grej baktill från api (kommande garderobsräddare i nöden i can tell!)
en stycke rätt kass flytande eyeliner i ickefärgen svart från gosh. ska det vara så svååååårt att hitta en eyeliner som faktiskt sitter fast? mink!

idag blev det mera handlat. i västra aros. "varför handla i roliga stockholmsaffärer när man kan handla i tråkiga västeråsaffärer?" verkar vara mitt logiska resonemang..

högklackade kängor från din sko.
har spanat in i typ en månads tid. ganska hög klack enligt min ovana åsikt. jag blir lång, en bit över 180 cm tror jag nog. inte helt lättgådda är de heller, men jag skall öva minsann! men.. vad folk blev korta helt plötsligt. jag går hux flux och ser ner på folk, även killar..
ytterst tajta jeans från hm. storleken är eg ett gränsfall för mig, jag får nätt och jämnt igen dem. men eftersom jeans typ töjer sig så slog jag till på denna långkalsongstajta variant. töjningen lyser dock med sin frånvara än så länge och jag går runt med mer eller mindre andnöd.
ett praktiskt bananfodral från designtorget. no more päckliga brunfläckiga bananer! utseendet får mig dock osökt att tänka på en väl tilltagen dildo.
över- och undernagellack. mina nya upptäckt! för första gången i mitt lilla liv så sitter nagellacket kvar dag efter dag.. fabulous! depend är billigt och bra.


hmm..? multifunktionell produkt? låt oss inte ta reda på den saken.


mina upphottade tantkängor. hm, på bilden ser klackuslingarna inte alls ngt höga ut ju. men de ÄR. jojo..

för övrigt undrar jag varför jag FORTFARANDE har ont i min vänstra vad..? ett ynka sendrag borde inte kunna ge upphov till sådana men för livet..

låt: razorlight - wire to wire
deras nya. tror jag. bra! mkt bra till och med..

Kommentarer
Postat av: Helga

jag förstår din skeptiska min när du tittar på bananfodralet..undrar vad som kom först: bananfodralet eller dildon?

2008-10-14 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback