sjukdomlig

jag har fått UVI.

alla tecken tyder på det;

  • behov av att springa på toaletten sex gånger i timmen. check!
  • blod i urinen. check!
  • pain. check!
det är med andra ord ganska synd om mig. jag har druckit tre glas c-vitamin idag, bakterierna ska minsann inte få någon trevlig miljö att vistas i! ska nog banne mig ta ett till, så de får en riktig tjobbig natt.. mooahahah!

hm, risken är dock överhängande att det blir JAG som får en jobbig natt av att behöva springa på toaletten ÄNNU oftare..
mink.

gnälliga hälsningar från infektionerad ia

låt: leonard cohen - the future
spelades på konserten på globen i onsdags. på skivan sjunger han "give me crack and anal sex" men på konserten sjöng han minsann "give me crack and any kind of sex".. busted!




Kommentarer
Postat av: huvet

Tranbärsjuice är oxå särdeles bra! Innehåller mycket av något (?) som UVI inte gillar.

(eller prova någon form av antibiotika? så verkligen alla bassilusker kolar?)

/ssk/dr-wannabe...

2008-10-22 @ 07:55:37
Postat av: Henrik Hansson

Såvitt jag kunde höra sjöng han "give me crack and careless sex" i Globen. Han sjöng så i somras i alla fall, det vet jag med säkerhet.

2008-10-22 @ 13:47:24
Postat av: Idan

uschanemej, sånnda där UVI-attacker kan man gott få vara utan! Drick på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback