broder danielfredag + färgglad klänning..

fredag igen. äntligen. en mycket lugn sådan.. det är rätt skönt. jag sitter och lyssnar på ett program om broder daniel på P3 samt målar mina naglar i mörklila färg. jag tycker om nagellack. det är trevligt på alla sätt och vis. men det skall vara glitter- och skimmerfritt! mkt viktigt.

hm, nu säger henrik berggren att han kommer göra en egen skiva nu efter broder daniels slut. och att hans gamla bandmates förmodligen kommer att spela med honom på den.. eeeeh. exakt VAD bli då skillnaden?

jag måste visa upp min klänning jag köpt. på H&M för 299 slantar. jag har sett den i ELLE, eller DV.. (iaf en tidning vars modesidor aaaalltid visar kläder som ej är anpassade för en fattig sjukgymnastlön) och när jag dystert strosade runt på H&M's divided-avdelning för en vecka sedan och tyckte att alla kläder var fula, så hängde den där. ett ex kvar. stl 40. då kunde jag helt enkelt inte hålla mina nagellackade tassar borta från den. ok, den är lite i tajtaste laget för min semesterrondör, men det går väl att åtgärdas eller så.
frågan är nu när i hellskotta jag ska använda den? den är.. tja.. kort.


för att riktigt illustrera dess ynk-het får den hänga brevid den snyltade "it's all good"-affischen. det skiljer oroväckande lite i längd på de båda grejorna.

för övrigt anser jag att rix fm är en så riktigt meningslös radiokanal. en kollega hade rix på igår och en kvart räckte för att jag skulle börja känna mig.. meningslös. ingen trevlig känsla för feeling. att jag satt och knappade ihop eftersläpande journaler gjorde ju inte direkt saken bättre heller..

imorgon blir det uppsala och sedan partey hos marina, numera kollega i rehabgruppen. jag ska inte ha på mig min klänning, lite för mycket stoppad korv över det hela fortfarande.. men nån gång så.. just wait and see.

trevlig fredag på er.

bisous //ia

låt: steve miller band - stuck in the middle with you
från tarantinos "reservoir dogs".. den är iofs med i en mindre trevlig scen.. men jag gillar ändå. jag får lust att dansa lite mr blonde-dans.. minus torterandet då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback