gnäll gnäll gnäll

-Jag är trött på att plugga, och jag har knappt ens börjat (dumma promenadtenta!) - kommer alltså bli ännu tröttare på det och även ännu mer stressad och nervös för att få blackout när det väl gäller.
-Jag är även trött på att diska, tvätta, städa, laga mat, vanliga hushållsbestyr som precis alla gör men det känns ändå extra synd om mig...det är så tråkigt och tidskrävande.
-Jag är trött på att vara trött hela tiden och på att jag inte orkade träna förra veckan och därför utgår från att jag inte gör det nu heller för att jag känner mig sjuk varje morgon fast jag kanske egentligen skulle må bra av lite träning (fast jag kommer ju bara bli på skitdåligt humör om jag går dit och är beredd på att lägga mig ner och dö efter tio sekunder som det var förra veckan, och förresten så borde jag ju plugga så jag har väl inte tid..)
-Jag är trött på att titta i min kalender för den gör mig så stressad och ändå tittar jag i den hela tiden och försöker planera in någon slags trevlig stund någon gång ibland också.

Det enda jag inte är trött på är att sova, kramas och äta choklad. Mitt godissug är helt enormt och eftersom det är så mörkt och trist och jag är så trött hela tiden så tycker jag att jag får äta en massa godis. Då blir jag fattig, får hål i tänderna och blir tjock. Och jag tror faktiskt på allvar att man mår mycket bättre av att vara glad och träna än att vara trött och på dåligt humör och frossa i godis, men just nu fungerar det inte riktigt med sån logik för jag orkar ju inte.

Eh, märks det att det är tentapluggardags eller?

Nej, nu ska jag äta ICA-pizza eftersom jag är trött på att laga mat. Sen ska jag titta på idol eftersom jag är trött på att träna och plugga (och diska). Och sen ska jag kanske kramas och sova för det är jag inte trött på. Jag lovar att vara lite trevligare nästa gång jag bloggar...


haha, den här underbara bilden hittade jag när jag googlade trött...en trött ko, så otroligt sött.

Helga

Ane Brun - Big in Japan
jättefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback