helga i v-ås..

denna helg har kära bloggkollega avlagt visit hos mig i västra aros..
vi har ätit massa goda saker, druckit goda helgagjorda mojitos, blivit trampade på fötterna av vassa kalckar på BMB samt knatat runt på stan och handlat lite grejor.. mycket trevligt indeed (tja, bortsett från fottrampningen på BMB dådå..)


sjukt goda focaccia-mackor på coffehouse by george. mums mums.



latte och munk m hasselnötsglasyr på munk o muffin till efterrätt. ett måste vid varje västeråsvist!
(hedvig, nästa gång du kommer hit lovar jag att ta dit dig det första jag gör..)



myntahandling på ICA.


mojitotillverkning. helga är en sådan riktigt god bartender!


jag drack sambucca/baileys i en liten plastburk.


"helga i havanna, hon har inga pengar kvar (hon köpte mynta och lime för sina sista). sitter i ett fönster. vinkar åt en karl.."


vi behövde stärka oss med en varsin kryssnings-burk innan vi vågade oss in på BMB.


idag försökte vi ta bussen ner på stan, det gick sådär.. fint höstliga helga höll dock modet uppe på ett föredömligt sätt.


jag roade mig med kängruruhopp.


efter att ha placerat helga på rätt buss gick jag och köpte mig en hatt. hattar är bra gejor.

thats all folks!

nu ska jag gå och handla mig en liten mumsbit av ngn slag..

ia

låt: ida maria - i like you so much better when you're naked

Kommentarer
Postat av: huvet

Ja, tack :D

(förresten ser det ut som att du snott en sån där liten piller/medicinkopp de brukar ha på sjukhuset...)

2008-09-21 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback