lista i brist på bättre idéer..

jag har blitt lite uk.. min (delvis) omotiverade trötthet har fått sin förklaring. jag är inte döende a la börja fundera på testamente, men lite febrig och lite generellt hängig i am. min lediga dag jag hade att uttaga får ägnas åt sjukdomlighet. då slipper jag iaf ännu mer löneminskning. hmm.. "mer minskning", det låter lite märkligt.. orkar dock inte komma på något bättre!

jag har hittat en lista nånstans.. den fyller jag i. det är ungefär så långt min kreativitet sträcker sig. men jag ska skärpa ihop mig och skriva lite mera. satt och kollade gamla inlägg och kände att får det bli lite ordning på torpet. jojo..
 
favorit..

Klädbutik: monki och beyond retro.
Inredningsbutik: ehh.. IKEA.
Godis: lakrits.
Stad: london, ja tack!
Dryck: kaffe. och newcastle brown ale. och romdrinkar.
Musik: just nu, leonard cohen.
TV-serie: kollar knappt inte på TV. eh, bot och bättring även där. men "greys anatomy" ska jag väl orka följa åtminstone.. har även fått för mig att "pushing daisies" är konstig och bra. men den vet jag inte ens om det går i sverige?
Film: the royal tenenbaums ligger bra till just nu.
Träning: gym
Bakverk: kladdkaka!
Kaffe: ja tack. minst två kopps per dag.
Land: england. och tja.. sverige är inte helt dumt heller.
Mat: kebab med bröd! mums.
Smycke: stora färgglada ärhängen
rum: jag har inte så många rum.. vardagsrum/sovrum får det bli.
Fik: munk o muffin här i västerås!
Frukt: äpple mestadels..

åååååh. jag har fått en avi att min från USA beställda klocka har kommit, men jag måste hämta ut den helt långt borta. typ halvvägs ner på stan. stöööön. ska jag orka? vill ju ha den nuuuuuuu! cravings cravings (och ingen impulskontroll..)
om jag drogar mig med alvedon kanske det funkar..?

får fundera på saken..

nu ska jag lägga mig till sängs och slölyssna på p3.

ia

låt: hello saferide - anna
tror den heter så iaf. hur som haver är den ganska fantastisk. ny skiva på g?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback