bortsoven vårdag i hudiksvall..

idag var det faktiskt nästan rekordeligt vårväder i hudik. hooray. dock har jag inte direkt uynyttjat det till max.. dagen har ägnats åt att sova ikapp efter gårdagens spontana utgång samt att få möbler på plats i mitt bo. jag är numera en röd manchestersoffa och två billy bokhyllor rikare (som mamma och pappa skruvade ihop. jag är tydligen omyndigförklarad när det gäller billymontering). min lägenhet ser numera nästan civiliserad ut. men gardiner och mattor behövs! i want  hem so bad.. osv..

jag har för övrigt inget internet hemma ännu, så bloggbristen är liksom inte mitt fel. men snart blir det ordning även på denna front, och då ska jag lägga upp några pics från mitt nya hem!

nu är det dags för te. är hemma hos mamma och pappa ikväll och får gratis ompyssling. 

puss puss

ia

låt: the 6ths - heaven in a black leather jacket
jag lämnar också ett the 6ths-bidrsg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback