internetet alive and kicking!

tjoho! idag har jag fått mitt internet rekordeligt installerat. tidigare så snyltade jag tydligen på någon annans internet.. jag är en hacker it seems. coolt. men nu är allt som det ska och jag har mitt alldeles egna..
nu kan jag börja blogga igen. det ska bli roligt. jag ska bara få ordning på toprpet ( sy klart köksgardinerna och måla i ordning min nya lilla träbyrå tex) och sen ska jag lägga ut en bild eller tre på mitt nya bo. och på min nya tekanna! den är skär. 20 penningar på café 7:ans 2nd hand. mamma var dealer och gick dit på lunchen (jag har en ynka halvtimmes lunch och det hinner man inte handla tekannor på!), och nu är jag en alltså en tekanna rikare tack vare mammas mycket fina insats.

hilfe. klockan är typ elva. helt sjuuuukt sent. bäst att hopp i säng!

gnatt!

ia

låt: coralie clement - ca valait de peine
fattar inte ett pip av vad hon sjunger, men hon har mysröst och låter passar perfekt till min skära tekanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback