kort valborgsrapport

En helt vanlig valborg i Uppsala med ovanligt härligt väder. Jättemysig våffel-och champagnefrukost i Svartbäcken, där blev vi kvar länge för det var så härligt i solen. Sen blev det champagnegalopp (trots min plan på att undvika det i år), på Värmlands (Spermlands) av alla ställen. Konstaterat efter dagens galopp: man blir jätteblöt även om man själv inte sprutar champagne. Alla andra gör ju liksom det ändå! Men härligt var det ute i solen. Efter några timmars dans promenerade jag dock hem och njöt av en underbar dusch. Nu har Ia däckat i min säng, hon verkar väldigt opigg på att grilla i kväll måste jag säga. Men jag ska i alla fall äta lite korv! I morgon ska jag till Trollhättan och äta räkor och krabbklor (avancerat!), det blir trevligt det med.

Valborgshälsningar till er alla!

Helga

Johnny Boy - You are the generation that bought more shoes and you get what you deserve
långt namn på bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback