några mallorcabilder


hav, strand och sol från hotellbalkongen - underbart!


bara en liten bit från hotellet hittade vi lite icke-exploaterad natur där vi kunde stjäla lite blommor...


vi åt en underbart god paella med några skumma men goda avlånga musslor i...(som dock inte syns på denna bild)


iskallt vatten, men varmt i solen på stranden..


på stranden i soller; mammas typ tionde försök att hinna ta en bild då tåget i bakgrunden passerade lyckades...


skutt på miró-museum i soller..


citronträd...


...och apelsinträd..


marknad i sineu med en massa stackars djur till salu...(bland annat hundvalpar som närmast verkade drogade)


på kvällarna blev det lite kallare, och typ folktomt...


mera vatten och strand...

Men nu är ju våren på gång i sverige också. Underbart väder idag! Har strosat runt i Stockholm större delen av dagen och haft det väldigt skönt. Nu ska jag ställa ner mina vinterskor i källaren för nu tänker jag inte acceptera mer kyla och snö, i såna fall tänker jag envisas med att ha converse ändå.

Helga

Pete Doherty - Lady don't fall backwards
vet inte om man vågar ladda ner låtar längre nu, får nöja mig med spotify..nu har jag ju till och med hittat denna skiva jag letat efter tidigare (Grace/Wastelands)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback