IKEA och snart eddie..

jihooo! det är heeeelg! regnet det bara öser neeeeer.. men jag är glad ändå! har varit på IKEA m en kollega idag. ett överkast, några småpryttlar och två monki-kjolar rikare blev jag. trevligheter! i morgon blir det even trevligare för då ska vi hämta hem lille eddie! mer än värt 6 timmar i bilen och uppstigning kl 5 på morgonen (natten).

försökte hitta ett fint koppel till honom på IKEAs djurhörna, men det gick inte något bra alls. det fanns snorgröna läderkoppel med små fåniga fastsydda skinnblommor på. sådant vill inte eddie ha. han vill ha nitkoppel! (stackaren, här blir han inprackad i heteronormen direkt, tänk om han faktiskt VILL ha små skinnblommor på kopplet? och så kommer jag här och nekar honom detta rakt av.. mean.)

upptäckte att mamma och pappa har after eight hemma. så lämpligt då. eftersom de har lämnat mig ensam hemma så får de faktiskt skylla sig själva om jag plundrar deras after eight-förråd. till verket!

puss.

ia

låt: iron maiden - fear of the dark
deras maskot heter också eddie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback