amelie?

jag undrar när mitt hår ska växa? det ser jag fram emot. ibland lyckas jag intala mig att min page är franskt amelie-chic, men oftast längtar jag tills jag kan göra en decent tofs.


..dessutom håller jag på att få en finne vid min vänstra mungipa. den gör ont.

jag ska dra något gammalt över mig, dricka en kopp kanel-te och läsa min älg-tidning (som vissa kännare kallar ELLE). ja, så får det bli.

iamelie

låt: ozzy osbourne - crazy train
pretty darn good! denna skulle jag kunna tänka mig köra på guitar hero..

Kommentarer
Postat av: Helga

Jag anar ett samband...jag har en stoor finne nedanför höger mungipa och är bitter på mitt hår för att det vägrar växa. Vi är fortfarande synkade på vissa sätt uppenbarligen...

2009-02-11 @ 08:35:22
Postat av: ia

ack ja.. det är inte lätt för oss stackars flickor. vojne vojne..

2009-02-11 @ 15:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback