hömippa (NU bloggar ia!)

jag har varit mkt dålig bloggare på sistone. eh, jag har faktiskt inte bloggat alls. men.. nu är det över! innan jag kollapsar av egenförvållad trötthet kommer här ett ynka inlägg från fredagens vilda omgång möhippa för min kollega erika som ska gänga sig inom snar framtid..


vi klädde ut oss till karlar inne i solarierummet på jobbet och sedan nappade vi vår intet ont anande kollega..


...sen åkte vi hem till sjukgymnast-marie och hällde i henne alkohol.


två riktiga karlakarlar!


..men styla kan vi!


frank, gunnar, joakim, bruden herself och antonio.


jag skulle också se sådär nöjd ut om jag var omringad av två very hot grabbs!


drinks på skybar. jag är deppig för att min strawberry mojito tog slut helt snabbt.


..sen blev det bowling på strike..


..och efter det 3-rätters på al forno. där blev vi öppenhjärtiga och avhandlade diverse intressanta ämnen.


efter detta kom vi på att det ju är en dag i morgon också och att vi kanske borde börja tänka på refränger samt sjunga på sista versen. osv.. osv..

under resten av helgen har jag varit flicka. då hann jag med god tacosmiddag hos malin och kristofer, spontana aktiviteter samt en stockholstripp till sandrolf med strumphandling på topshop, liljevalchsbesök (givetvis gick jag för snabbt genom galleriet) och temmelätning på dyrt café på biblioteksgatan.

nu ska jag packa träningskläder och sedan är det sängen nästa!

gnatt!

ia

låt: james yorkston - woozy with cider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback