pinsamhets-tv

Jag förstår inte ens att jag faktiskt tittar på ett program som i tv-tablån beskrivs såhär:  "Det är dags för Monica och Bernt att åka hem och de passar på att ta ett sista dopp i havet. Reseledare Mikaela drabbas av matförgiftning". Kul att se på nån som är magsjuk liksom. Dessutom visade sig Semestersvenskar vara ännu värre än förväntat, extra jobbigt är det med de pinsamma "kändisarna" (little gerhard som bara vill dricka öl, nån som varit med i "ensam mamma söker" och hon som kräktes i direktsändning..) som ska locka lite fler tittare. Suck. Nog för att jag faktiskt gillar vissa dokusåpor, men det här var lite väl...dåligt. 

Idag har jag varit på ett möte i Hufvudstaden och efter det passat på att botanisera inne på Beyond Retro. Provade lite klänningar och annat, men det bidde inte mer shoppat än ett skärp. Nu skulle jag behöva en ny stickning, då kan jag stå ut med att se på pinsamheter på tv (för just nu känner jag faktiskt bara för tv-tittande). Men jag är relativt garnlös för tillfället. 

Helga

M83 - Kim & Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback