fredag!

Nu är det fredag, en tenta är skriven och en finns kvar....den beryktade forskningsmetodtentan. Jag längtar inte. Har haft rätt okej statistikövning idag ändå, samt tvåtimmarsfika efter det (det kan behövas efter intensiva timmar framför statistica), men sociala undvikanden är bra undvikanden eller hur var det nu? (alltså, inte att undvika social kontakt utan att undvika pluggande genom social kontakt). Och så skulle jag ju ha städat också, men det blev lite sisådär med det. Ska äta nötter och titta på film i stället tror jag...låter trevligare.

På förmiddagen roade jag mig med att
morpha bilder i stället för att plugga...det var förvånansvärt roligt...(lite svårt dock att hitta pics med rätt vinkel och stängd mun)

Resultat följer:


jag och bloggkollega i nån slags symbios från tiden då vi båda var så riktigt långhåriga, blev lite konstigt suddig och det funkade egentligen bäst på bilder med stängd mun (hittade inte några såna lämpliga på oss båda, kan bero på att jag ser mongo ut med stängd mun).


skitläskig hybrid av mig och johan..hjälp...


Sjuk kul grej man kan ägna sig åt hur länge som helst...man kan även morpha sig med diverse olika kändisbilder om man känner för det...

Nej, nu ska jag ägna mig åt nötätning och film.
Ha det gott!

Helga

Orange Juice - Rip it up


Kommentarer
Postat av: bloggkollega

lite intressant att luggen går åt två olika håll, men det blev en ganska söt blandning trots allt! du och johan ser liiite scary ut.. :)

2009-01-09 @ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback