ge mig beskeeeed..!

nu har jag pratat med chefo. sedan med potentiellt jobbo. sedan med chefo igen. är inte mycket klokare nu än innan mitt tefloneringsmaraton.. potentiella jobbet säger att de måste få dispens till nyrekrytering och att detta inte borde vara ngt problem, men att de skall höra av sig när de fått fakta..
jaha. ska jag gå här och noja upp mig hela dagen då alltså..? ge mig bara jobbet, så är det bra med den saken..

jag lovar, bara för att jag går här och blir mer och mer intresserad av att leka primärvårds-SG, så kommer den där nyrekryteringen inte få göras av någon evil anledning och jag blir snuvad på jobbet. buhu.
murphy's law; allt som kan gå åt skogen gör det..
jag som var sugen på att få klä mig i blått igen.
mink.

ia

låt: the verve - this is music
muchos braos musicos indeedos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback