jag sänkte åtminstone inte min lön..

hrmm.. nu har jag just löneförhandlat. jag fick upp min lön tusen kronor. jag försökte lite tappert att få upp den två tusen, men det gick minsann inte för sig.. hmpf. då hade jag tjänat mer än typ hälften av de redan anställda lät det som. nåja. jag får väl vara nöjd med detta i alla. tusen kronor är ju.. tja.. ett par acnejeans! inte för att jag brukar köpa acnejeans, men hade jag gjort det hade jag kunnat köpa ett par i månaden extra. det blir även två komma fem billiga måndagsjeans extra, vilket är mer realistiskt för mig. kanske inte i dagsläget though.tror inte jag kommer i dem nämligen..

fast vid tanke på skatt och sånt så blir väl typ all höjning bortskattat. hrmm.. förmögenhetsskatt* ni vet.

nu ska jag fira att jag åtminstone inte sänkte min lön! a party for one..

pussel!

ia

låt: dan black - yours

den nya jamie t enligt SvD!

*i-rony!

Kommentarer
Postat av: Syster D

En tusenlapp är väll inte fy skam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback