nackont och vadont, men i övrigt vid god vigör..

jag har fått ont i min nacke, hela bakisidan av halsen är alldeles öm. helt klart första gången jag fått träningsvärk där. ingen höjdare i can tell. ungefär lika otrevligt som min yttepytte-lilla muskelruptur jag misstänker finns i min vad. såna här problem får man inte av träningsvärk. nog om det nu, känns futtigt med mina fysiska men när bloggkollega har tenta- OCH separationsångest..

jag lyssnade just på dag vag på spotify, "dansar med mig själv" närmare bestämt.. misstänkt lik nouvelle vagues "dancing with myself".. ville bara säga det.

nu ska jag krypa till kojs och läsa i min nyligen påbörjade "bröderna karamazov" av allas vår långskrivare dostojevskij. denna verkar åtminstone mer överkomlig än "idioten" som jag inte klarade av att läsa mer än fyra sidor åt gången i pga spontan insomning.. :/

godnattsky!

ia (pheeew. han på rock classics hette ian, inte ia.. makes sense!)

låt: ebba grön - ung och kåt
"jag vill bara känna köttets lustar, höra hur du rister och frustar.."
frustar? jamen DET lät ju sexigt.. typ hästljud.. gnägg och frust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback