rödvin och singstar! the best combination of addictions..

i helgen var jag återigen i muppsala och hann med både lunch på rififi (tre år sen. minst!) med helga och emma, rödvinsdrickande och singstarsjungande hos jay, mogendans (ok, vilt skuttande..) på flustret, maxätande på natten samt vääääldigt god lyxbrunch på söndagen. VÄLDIGT god.

här är polaroidiserade bilder från kvällen. jag har blivit polaroidfanatiker. allt ska polaroidiseras!


josefin, doran-doran och moi..


singstarande spykologer!


..och rödvinande radiofarmaceut.


jay förklarar sin lyxkameras alla finesser..


varför nöja sig med EN öl när man kan tillskansa sig två?


jag blev lite rädd och gömde mig bakom ett draperi..

har tyvärr ingen bild på vår brunch. fast eftersom jag bara fotade svartvitt hela helgen så är detta kanske ingen större förlust.. svartvit kost ser somehow inte så aptitlig ut.

nu ska jag ta en walk, iaf till ICA och hämta mitt efterskickade hårbalsam med koladoft. mums!

ia

låt: the virgins - private affair
de är helt bra. prima partymusik!

Kommentarer
Postat av: kollega

finfina bilder från en rolig kväll!

2009-01-29 @ 21:56:26
Postat av: ia

ja, det var särdeles trevligt! svartvitt är klart ett vinnande koncept vad gällande partey-pics!

2009-01-31 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback