ljusblå!

nya bilder på vår lilla "ljusblå".. om några veckor får vi åka och hämta honom! ungefär 6 veckor bör underverket vara nu. lite drygt 8 v när vi hämtar hem honom. snart, snart... valpsäng finns redan införskaffad.


fluff!


fluff-fluff!

jag dör..

för övrigt undrar jag när man börjar tycka att bebisar är lika söta som kattungar, hundvalpar eller typ... ekorrar?

nu ska jag borsta tänderna, krypa till kojs och läsa "sommardöden" av mons kallentoft.

godnatt alla söta.

ia

låt: lissy trullie - ready for the floor
hon ska tydligen vara mycket myspace-hypad. här en hot chip-cover thingy.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men! Inte visste jag att du bloggar! :D Fast det borde inte förvåna mig - du har ju alltid varit kreativ på alla möjliga vis.



Ljusblå är bara sååå fin! Snälla, jag får väl komma till Lumnäs och klappa? :) Och det där med bebisar... det blir lite bättre när de allra närmaste börjar yngla av sig, tycker jag. Fattade liksom aldrig det där om att "barn med mat i hela ansiktet är sååå söööta!" förrän min guddotter Turid åt jordgubbar och grädde häromdagen. Och systerdottern Stella är väl inte helt fel heller... Kanske du kommer falla för Tomas framtida avkomlingar?



Fast det förstås, söta som hundvalpar blir barn aldrig någonsin i min värld. host, host


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback