so much music, so little time!

way out west i augusti. hipp hopp hurra för det! dock börjar jag redan nu känna en liten tendens till stress, för hur i allsindar ska jag hinna se allt jag vill hinna se? dagens i-landsproblem..

antony and the johnsons med göteborgs symfoniorkester. ja tack, hur coolt som helst!
andrew bird. han kanske spelar lite fiol för oss. det vill jag inte missa..
band of horses. cravings, cravings, vill se, vill se!
bon iver. så jag kan stå och mysa lite..
calexico. trevligheter.
echo and the bunnymen. klubbspelning. de har ju gjort "the killing moon" vilken måste vara en av världens bästaste låtar.
fever ray. iiiieeeek!
glasvegas. måste ses. de är ju från skottland! världens bästaste dialekt.
grizzly bear. bara för att jag förmodligen aldrig kommer att få se dem någonannanstans..
jenny wilson. hennes nya skiva är ju så riktigt bra.
lily allen. jamen såklart!
my bloody valentine. för att rocka till det en anings.
NAS. och hiphoprap kan man också klämma in.
patrick wolf. för att se vad han hittar på för finurligheter..
röyksopp. eple och poor leno! tjohoo!
vampire weekend. de är ju så bra! och sjunger om kommateringar! akademiker-musik!
wilco. de är alltid bra, skiva efter skiva.. deras senaste lite extra bra!
wolfmother. mera rock!

och säkert några flera.. har dock en känsla för feeling att jag inte kommer hinna med alla. vi får se hur det hela slutar..

nu ska jag tvätta.

bye for now.

ia

låt: wolfmother - white unicorn

denna får de gärna spela!

Kommentarer
Postat av: Helga

Våra listor ser rätt lika ut i alla fall, så vi kan nog komma överens om det hela skulle jag tro. Det svåra blir väl valen när det är saker som krockar, men det löser sig säkert det med!

2009-07-21 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback