ett ynka inlägg i en för övrigt ganska inaktiv blogg

Det märks att det är sommartider och solchock även på bloggen. Det är trevligare att sitta ute än att umgås inne med datorn. Idag har jag och Johan varit och badat efter jobbet, tänkte jag skriva. Men jag har ju varit ledig idag. Har ägnat mig åt att se till att sovrummet slutligen är tömt på flyttlådor samt tvättat, fixat picknickkost och införskaffat ett lånekort på stadsbiblioteket. Sen gjorde jag något så impulsivt som att skaffa ett twitterkonto. Fick för mig att det skulle bli enklare att följa de jag vill följa då, så jag inte behöver gå in på varje sida. Men detta kanske innebär att jag borde skriva något också? Jag som knappt uppdaterar min status på facebook (annat än när jag åker tåg vilket jag nästan har slutat med) kanske inte är den allra bästa på det, men man kan väl försöka. Det skulle ju vara fint om det gick att få upp det på bloggen så att man inte behöver gå in på två adresser om man nu mot förmodan skulle vilja läsa...jag ska undersöka den saken (annars kan man nog hitta mig här om jag förstått det hela rätt).

Dags för jobb igen i morgon, ännu ett störigt kvällspass som följs av en tidig morgon. Men i helgen är jag ledig! Om det fina vädret behagar fortsätta så tycker jag att ligga på strand/klippa och läsa bok skulle passa riktigt bra. Men i så fall ska jag noggrant smörja in mig innan så det inte går som när vi var på Koster i onsdags. Det blåste så mycket så man inte kände hur solen tog vilket ledde till att jag brände sönder ansiktet typ..inte bra alls. 

efter en dag i solen...ajj

Helga

Ulf Lundell - Hav utan hamnar
idag har jag småplockat och hängt tvätt till bland annat uffepuffe, riktigt somrig musik!

Kommentarer
Postat av: cecilia

ajajajaj

2009-06-30 @ 03:27:20
Postat av: ia

oooaaaaj! det är typ i klass med när vi brände oss sönder och samman på döda på öland.. fullt medlidande således!

2009-06-30 @ 12:52:08
Postat av: syster D

oj då, akta huden vännen, den är bra att ha. ;)

Men nu ska det bli sämre väder hos mig =(, jag som bara äls´kar solen, värmen och ljuset. Sommaren när den är som bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback