halt på grund av elakartade blåsor

Jag kan inte gå för jag har såna otäcka blåsor under fötterna. Vattenfyllda stora saker, och jag vet inte om det är bäst att operera dem eller låta dem gå tillbaka av sig själva. Är de kvar imorgon så måste jag nog sticka hål, annars kommer jag ju inte utanför dörren. Jag tänkte packa just nu men jag kan inte röra mig så jag får göra något som går i sittande ställning i såna fall. Eller sitta kvar här. Dumma fötter! Man kan ju knappt göra någonting utan fungerande fötter!

Näsblod och fotblåsor, det är visst en sjukdag idag!

(Och jag som egentligen hade tänkt skriva lite om min hennafärgning igår..som var helt galen, den där grönbruna äckliga geggan ville vara överallt utom just i mitt hår...till slut fick jag på lite gegg och en plastpåse över huvudet, efter typ 2,5 timmar gav jag upp och sköljde ur det, såg ingen skillnad först men idag är jag typ redhead..dock lite ojämnt. Och håret luktar blött hö! Ska nog göra om det snart ändå,det var väldigt spännande och håret kändes mycket fint efteråt. Dock ska jag till frisören i morgon, lite otaktiskt eftersom jag säkert kommer bli utskälld för ojämn hemmafärgning..fast det brukar jag visserligen inte bli av min snälla frisör...fast den här gången kanske hon inte står ut med tanke på att jag luktar bondgård. Jag skulle ha lagt upp en bild om jag haft någon, min enda kamera är i datorn och det krävs dagsljusbilder!)

Helga

Neutral Milk Hotel - In the aeroplane over the sea
denna låt älskar jag, älskat återseende/återhörande

Kommentarer
Postat av: ia

du borde få credd för miljövänligt hårfärgande! då kan man stå ut med lite bondgårdslukt tycker jag.. och nästa gång vet du vad som gäller, då kommer du bli totally redhead! vill se, vill se!

2009-06-02 @ 07:48:47
Postat av: Josefin

Du hade en annan nyans i håret igår! Det var så fint! Men missade doften av livet på landet... Kram

2009-06-02 @ 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback