midsommar-review..

vi har midsomrat oss. det var shots, en smula lättrördhet emellanåt men framförallt himlans trevligt! midsomrar är bra grejor det! 30 p i en bygdegård utanför östhammar kan liksom inte bli fel..


malin ledde lokal allsång.


helga och johan inspekterade den långsamma kollapsen av mitt burktorn..


jag och mitt lag drack diskvatten (det kan ha varit öl, men vid tanke på reaktionen hos 25% av laget efteråt är nog diskvatten mer troligt)


jag har ingan aning vad alla kollar på som är så himlans intressant? själv posar jag tydligen hellre, så det kan inte ha varit allt för fascinerande..


hedvig är inte helt förtjust i sin karls musikval.


dagen efter blev det köttebulle- och tårtfrukost på bron.. mysisch!

japp. ungefär sådär var vår midsommar.

säger som idaho; tack malle-palle och co för en himlans trevlig fest. nästa år ska vi banne mig inplementera vår beach 2010-sång i sånghäftet!

ia

låt: monster magnet - space lord
claudia galli på p3 hade denna som en av sina favoriter, och den är inte alls dum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback