slut som artist!

antal timmar övertid: 2
antal felskrivna journaler: 1 (skrev in en patients hela status i en annan patients journal. nu hamnar jag säkert i fängelse pga journalfelskrivning.. det är INTE bra att ha två nybedömningar efter varandra)
antal inre svordomar: otaliga
antal koppar kaffe: 3
antal koppar choklad: 2
antal tankar på att gå i pension: 5
antal spänningshuvudvärkar: 1

nu ska jag dricka ett glas vin och sluta känna mig som ett offer för omständigheterna. det är väldigt okonstruktivt. offerkänslorna alltså. vindrickandet är givande i alla högsta grad!

i morgon ska jag dricka mera vin. det ska bli trevligt. jag behöver nog det.

trevlig fredag på er.

ia

låt: nas - life is a bitch (and then U die)
den kom helt o-osökt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback