greys 5 pt 20 = buuuuääääuuuuuh

okej.. riktigt så illa som min rubrik möjligen ger sken av är det inte. jag kollar inte greys anatomy sedan min hudiksvallsflytt, men jag vill ju ändå veta vad som händer.. alltså läser jag episode guides nästan varje vecka. säsongavslutningen för säsong 5, som just avslutats i USA, måste jag dock säga var en smula.. deprimerande. buhuuuuuuu! kollade sista minutrarna av den på youtube och det hela slutade med att jag satt och storbölade framför datorn. eftersom jag gråter ganska sällan tänkte jag passa på så jag startade om filmsnutten och grinade lite till. det är nog nyttigt. men nu känner jag mig faktiskt en smula nedstämd.. gny.

jag måste skriva ett nytt inlägg som inte ger mig temporär depression..

ia

låt: evan rachel wood - hold me tight
medicinering för postgreys-depression..

Kommentarer
Postat av: kollega

snyft, jag vågar inte titta för då blir jag nog deprimerad..men blir så nyfiken så jag tror jag måste ändå...hmm

2009-05-21 @ 17:21:42
Postat av: helga

nu har jag kollat säsongsavslutningen..och gråtit! Fy vad sorgligt! nu är jag lite labil och gråter även när jag läser en blogg som tillhör en deprimerad katt som söker nytt hem...buhuuu

2009-05-21 @ 18:11:08
Postat av: ia

jaaa! visst är det nästan oanständigt sorgligt?! borde finnas ngn lag mot sådana skamlösa sorgligheter..

2009-05-22 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback