jobbmiddag..

ikväll har jag varit huslig och styrt upp middag!

har fram tills nu haft en uppsättning kollegor på middag i mitt bo. mkt trevligt. och maten blev tom bra. även den glutenfria chokladkakan. nu har jag hybris och tror jag är typ bäst i världen på att laga mati. vilket inte är direkt fallet.. hm hm.


här är mitt jobb-crew. från vänster SG-lina, SG-per, SG-hanna, SG-erik samt AT-pernilla. mkt trevliga prickar.

till helgen ska jag, lina, hanna och pernilla f.ö ut och spa-kryssa med birka paradise. det ska också bli trevligt. men jag måste skaka fram ngn form av badutrustning tills dess har jag förstått.. och kanske solkräm. det ska tydligen solas också. one way or another.. tur att jag åker med rutinerade spa-kryssare som kan upplysa mig om vad som förväntas av mig.

nu ska jag gnaga i mig sista biten kaka och sen blir det till att nanna.

goder natter!

puss ia

låt: blue oyster cult - don't fear (the reaper)
jag kan inte, efter att ha sett en snutt saturday night live, lyssna på denna mycket bra-a låt utan att tänka mig en will ferrell stå och hysteriskt slå på en koskälla. ynk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback