not so very plupp

Eftersom alla nu är nyfikna på hur blått mitt hår (eller snarare: troligen ingen som ens hunnit läsa mitt orosinlägg innan detta kommer) blev måste jag självklart uppdatera med resultatet: inte blått alls. Knappt ens rött. Eller lite kanske, men inte tillräckligt eftersom jag nu fått för mig att jag vill ha en märkbar skillnad. Nästa steg blir att testa henna, det luktar blött hö och är klibbäckligt men det brukar ge så riktigt fina röda nyanser.


resultat: dåligt ljus men inte blev det jätterött direkt...och jag består som vanligt till ca 80% av oregerligt hår.

Nu ska jag gå och handla lite fika tror jag. Vädret är minst sagt bipolärt idag - sol och regn omvartannat.

Helga

Depeche Mode - Wrong

Kommentarer
Postat av: ia

very o-pluppish i'd say! henna verkar spännande. den dagen jag ska prova mig på livet som red head blir det nog henna. du kommer nog blir så riktigt fin i henna-hår!

2009-05-10 @ 16:02:23
Postat av: ema

hippihennahelga! wohoo! puss puss på dig.

2009-05-11 @ 11:23:33
Postat av: Syster D

Henna är bra. Biter tom. på mitt hår! deru


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback