post-valborg och långt till helgen...

Bara tisdag, suck, jag tycker det borde vara torsdag idag..minst. Känns som en jobbig och tråkig vecka, vädret hjälper ju inte till med det hela. Från sol, festfylld valborg, mysig trollhättehelg (om man bortser från att resan tog två timmar längre än vanligt på grund av UL:s sega bussar som ledde till missade tåg) till detta. Dessutom har jag ont i ryggen. Och var och tränade igår vilket gick skitdåligt (jag har liksom tappat all min kraft och kondition på något märkligt sätt, åtminstone är det så typ varannan gång jag tränar...det är faktiskt helmysko!)

Dessutom har jag ett stort diskberg och en massa tvätt att vika. 
Enda höjdpunkten är att jag hittade en kvarglömd öl i kylskåpet (måhända ias?förlåt för öl-snattningen..) som passade perfekt till min korv-och-potatismos-middag. Gud vad sorgligt att det ska vara dagens höjdpunkt....

Jag vill ha nya vår-och sommarkläder! Nästa sommar kanske jag har ett jobb och i så fall ska jag unna mig lite nytt (det känns inte superbra när förstärkaren ligger så långt fram i tiden). Eh, det kommer jag ju göra redan till sommaren...men i mindre skala. Pengar är inte vad jag har i överflöd just nu om man säger så...

Helga

K'Naan - Wavin' flag
hörde den på p3 och nu har den fastnat i min hjärna, på repeat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback