valborg!


champagnefrukost deluxe hos jay och marko.



solen sken och fåglarna kvittrade..



champagnegalopp på spermlands; vi pussade lite på ida som verkade uppskatta vår ansträngning.



champagnegalopp är en ganska blöt historia.



..men alla hade trevligt!



jag också ser det ut som..

..men efteråt tappade jag bort alla, inklusive mig själv, och fick nästan brorsan att skicka ut skallgångskedja.  kom dock slutligen tillrätta och däckade en stund i helgas säng.. idag har jag varit helt trött och asocial. eller.. jag vill ha folk runt mig, men jag orkar inte prata med dem.

i morgon ska jag ut på landet och vara kattvakt.

ia

låt: queen - radio gaga
veckans låt enligt tomas och peter.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

va härliga bilder! jag saknar er verkligen!

2009-05-02 @ 08:24:44
Postat av: Anonym

jag (vi) saknar dig med! men vi är trygga i vetskapen att vi får tillbaka dig snart..

2009-05-03 @ 20:00:22
Postat av: Syster D

jag ser sådär ut på alla bilder...

Postat av: ia

men du är ju glad! det är fint att var glad!

2009-05-04 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback