den näst siste mohikanen..

igår var det sjukhusfest. vi var i mitt bo och förfestade, möjligen lite för länge för när vi kom till stadt hade typ allt folk från middagen hunnit försvinna. jamen det var ju roligt. vi skuttade dock runt lite på dansgolvet (BARA schlager, tur att jag var salongsberusad säger jag bara) men gav sedan upp och gick till tre bockar (halvsunkigt place) istället. där var det åtminstone folk. vi skuttade runt en stund till men sedan blev alla hungriga och vi köpte kebab som vi bar hem till mig. jag hann dock äta upp det mesta innan hemkomst. hungrig som sagt. kebaben var typ kvällens höjdpunkt, även fast brödet var helt hårt.


arbetande terapeuter och sjuka gymnaster.


den näst siste och den siste mohikanen.

idag är jag kroniskt hungrig. har roat mig med att äta sedan jag steg upp i morse. cashewnötter, te, majs och pägg m randig kaviar. en sådan riktigt fullvärdig kost!

nu ska jag försöka få tag på mor och far och se om någon av dem känner sig hågad att komma och hämta mig för lite lantliv resten av helgen.

ia

låt: D.A.F - dear mussolini
en särdeles syntig låt. det namedroppas elaka diktatorer för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback