tantbloggen!

idag är jag lite sjuk, men har lyckats kämpa mig igenom marknadskaoset och inhandlat ett par blom-hörhängen (som påminner ngt om en pimpad insekt) samt en stycke korg att ha min stickning i.

jag tror jag ska ta och konvertera till tant fullt ut. går ju redan och muttrar om dagens ungdomar, och nu när jag har en praktisk korg till mina nystan så är steget inte långt till fullfjädrad tant! jag överväger att börja med syjunta och kafferep med sju sorters kakor också. dock bor jag i hudiksvall, och jag tror inte att jag har så många syjuntande och kakätande medtanter här..

utöver att köpa tantprodukter har jag träffat min fina lilla sandrolf och pratat om viktiga saker, druckit kaffe och ätit jordgubbsmunkar och äkta kokosbollar (nästan som ett kafferep! sandrolf är nog en medtant!) det var mycket mysigt.

nu ska jag inviga min stickkorg!

pusspuss ♥

ia

låt:
the big pink - stop the world
besatthetslåt nummer två. fantastiskt bra ♬♬♬


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var en mycket mysig helg. Tack för att du är så underbar, jag blir gärna din medtant ;)

Pussolf

2009-09-07 @ 00:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback