semestern so far (mest djurmöten)

Nu är jag tillbaka i Trollhättan och ägnar mig åt flyttpack. Kanske världens tråkigaste sysselsättning, näst efter flyttstädning. Därför blir det mycket pauser och många uppgivna suckar. Fattar inte hur man kan samla på sig så sjukt mycket saker, som man på något vänster ändå behöver (eller åtminstone inte klarar av att göra sig av med hur lätt som helst).

Har mitt i flyttpackandet haft härlig semester (eller hrm..ledighet åtminstone, obetald sådan) i två veckor och gjort bland annat detta:

Ätit stora mängder glass:


denna intogs i Fjällbacka innan vi åkte vidare till Grebbestad för konsert med Winnerbäck mfl.

Sett en hel del djur:

leopard på Nordens Ark..


strandkrabba...


sjöstjärna..


och stora mängder brännmaneter på Västkusten..


lyckades dock inte fiska upp någon makrill, så denna kom från ica...


klappvänliga hästar på vacka Österlen..


och ursöta kossor i samma hage..


en hund som heter Love i Varberg..

Oj, nu blev det bara en himla massa djurbilder. Får komma med lite fler bilder senare, har faktiskt även gjort lite andra saker än glassätning och djurklappning. Nu måste jag komma ur den kaotiska lägenheten en stund, det ser helt hemskt ut här.

Helga

Allo, Darlin' - Dreaming
så bra så..


Kommentarer
Postat av: ia

stackars häst som får sin rumpa fotad i så osmickrande vinkel.. hehe, ser ut som johan typ har fotat från hästryggen!

2010-08-07 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback