bra bloggerska - dålig bloggerska

Ia är en så riktigt duktig på att blogga medan jag producerar ungefär ett blogginlägg var tredje vecka. Men - bättre en duktig bloggare än ingen alls! Det finns ju en chans till att få läsa ett inlägg från mig då och då också vilket gör det hela lite mer spännande, även om jag varken har fantasi eller bilder på gång. För övrigt så vill jag också vara en teddyflicka, kanske kan få ta mittemellanrollen som teddykvinna (jag placerar ju mig faktiskt åldersmässigt mellan ia och hennes mor)?

Mitt liv just nu består av heltidsjobbande blandat med framtidsångest. Letar lägenhet i Uppsala (roligt, fast det är lite för tidigt än..) och önskar arbete i Uppsala (inte helt aktiv sökarfronten dock, det hinner man ju inte när man faktiskt heltidsarbetar..men söker det som finns i alla fall..vilket inte är mycket). Lite klarhet skulle ju underlätta, men får väl helt enkelt lära mig att återigen stå ut med osäkerheten. Ska försöka planera in lite roligheter framöver också, bland annat ett Hudiksvallsbesök. Möjligen kommer jag också att återfå min blogginspiration någon gång framöver, ska i alla fall pliktskyldigt försöka knåpa ihop ett inlägg då och då så det syns att jag lever.

Men nu tycker jag i alla fall att det är vår (åtminstone här nere i södern) och positivt med vår är bland annat detta:
=utomhusfikor i solen utan jacka men med en snöhög alldeles intill!

Helga


MGMT - Flash Delirium
från deras nya album tror jag att denna låt kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback