happiness isn't a warm gun, it's a new book!

jag har fått hem böcker. eller fått hem och fått hem.. jag har med möda och besvär släääpat hem böckerna från så gott som andra sidan stan. pheeew. men denna ansträngning var det givetvis värt!

jag har investerat i tre böcker på adlibris bokrea; bonniers synonymordbok (ja, jag gillar ord), skuggbiblioteket (en vacker bok om att ha ett passionerat förhållande till böcker och läsning enligt berlingske tiderne's recension) samt den amerikanska flickan. tre år efter alla andra. typ.

problemet är att min bokhylla är full. det är lite deppigt. jag vill gärna ha ordning på böckerna. nu måste jag börja stapla dem på något sätt. får väl fundera ut ngt system för detta också..

här är jag, mina nördglasögon och två av mina nyförvärv. gick inte att greppa fler med en hand..

nu ska jag äta ett pägg eller två. second dinner you know.

grosses bisses!

ia

låt: fuckpony - real love is forever
har jag nämnt denna? anyways; här kommer hur som haver.. den är bra på ngt svårförklarligt sätt. electronica är inte så dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback