partey!

gårdagen ägnades åt fika och fest! några av mina bästa grejor!

jag och fyra karlar hade förfest. lucky me. från vänster; jonathan/fantomen, david/paul stanley, jonas/gandalf, rambo (oui, c´est moi) och per/chilensk gruvarbetare.

 

"se macho ut" var uppmaningen.

 

PePe kom förbi en stund och spred lite kvinnlig fägring bland alla machomän.

 

värdparet. döden och.. eh.. a devil in disguise?

 

tre oaktiverade sjukgymnaster.

 

den chilenska gruvarbetaren per var överlycklig för första ölen efter alla dagar nere i gruvan.

 

ju längre festen fortskred förändrades min outfit mer och mer.. ended up med gruvarbetar-hjälm och flaskbotten-glasögon. grr!

 

det var allt en roligan kväll. idag är jag slut som människa och har ägnat dagen åt att äta pizza och kladdkaka (tydligen kladdkakans dag idag) samt kollat bra film (the fantastic mr fox) med den chilenska gruvarbetaren.

nu ska jag duscha och sen vankas det te hos grannen. fint avslut på denna helgen.

brosses bisses.

ia

låt: daniel adams ray - vitt
sjunger han om pandor som bor på hem?

Kommentarer
Postat av: syster D

Ni är så fiiiina allihop =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback