om jag hade en sladd..

Nu har jag vänt upp och ned på huset utan resultat. Misstänker starkt att någon slängt sladden. Eller sladdarna rättare sagt, det ska nämligen finnas två likadana. Är på sjukt dåligt humör. Måste muntras upp på något sätt. Jag funderar på om godis är lösningen. Choklad brukar bota det mesta (märks att jag inte brukar drabbas av några djupare svackor..).

Men i alla fall, OM jag hade haft möjlighet att fylla på mp3-spelaren så skulle den innehållit bland annat följande:

(Men wtf, inget går som jag vill idag. Cd-spelaren vägrar funka, bloggi visar bara det senaste inlägget, och nu lyckas jag inte göra såna där punkter jag gjort hundra gånger förut.)


*Lemonheads - Different drum

*Imogen Heap - Goodnight and go

*The Beatles
- I'm a believer

*David Bowie - Space oddity

*The Knife - Is it medicine?

*The Radio Dept. - The worst taste in music

*Her Space Holiday - My girlfriend's boyfriend

*Ben Folds Five - Song for the dumped

*Panic! At the disco - I write sins not tragedies

*Ballboy - Sex is boring

*Fantastic plastic machine - Electric lady land

*Leo Vene - Dearest ruin


/H, med riktigt goda musiktips en torsdagskväll



Kommentarer
Postat av: ia

different drum kan man aldrig tipsa nog om!

Postat av: H

hihi, har du också tipsat om den? säkert därifrån jag fick tipset! vår blogg är förstklassig vg musiktipsi!

2006-08-11 @ 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback