min teflon är döden döööd..

jag är bitter.. 
i morse när jag blev brutalt väckt av min mobil (alldeles för tidigt) så fumlade jag runt efter den och lyckades med bragden att tappa ner den bakom elementet. och eländet FASTNADE därbakom. jag fick lirka med två stycken galgar (har nu full förståelse hur svårt det måste vara för kirurgerna att operera artroskopiskt) i ungefär en kvart innan jag fick fram den och då lossnade baksidan och batteriet åkte i golv = mobilen dog. det verkligt tragiska i det hela är att jag inte kan min nya pin-kod heller så jag kan inte få liv i den igen. pin-koden ligger nånstans i uppsala och jag befinner mig 25 mil därifrån ända fram till nyår. YNKEDOOOOM!

känner mig helt handikappad. och avskärmad från omvärlden. och jag kommer säkert inte ha några vänner kvar heller efter detta.. varför ska jag alltid lyckas med sånt här? such a pity.

nu ska jag gnälla ett tag. sen är det dags att klä granen. och baka pepparkakor. och klappa våfflan och cat stevens. det ska tydligen vara blodtryckssänkande att klappa ett litet djur. och mitt blodtryck är förmodligen lite högt nu efter all min teflon-upprördhet. 

ia, leg. klant

låt: the brian jonestown massacre - in my life
passar bra efter min ofrivilliga teflon-massaker..


Kommentarer
Postat av: Helga

Jag är också en leg. klant, glömde min plånbok komplett med bankkort och leg i Muppsala. Vilket betyder att jag inte kan gå ut på juldagen eftersom jag inte är så pass välkänd här i stan att folk vet att jag inte är ynka 18 år eller nåt. Men det kanske inte är någon större sorg att inte få gå ut och parta i täljestaden...good jul!

Postat av: ia

men ynkedom då. det var ju lite klantigt.. jag kan dock inte tänka mig att du skulle tas för ynka sjuttonåring. faktiskt.

2006-12-25 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback