snyggast i hollywood (tjejs)

jag har roat mig med att göra en väldigt viktig lista på snyggaste skådespelerskorna i hollywood. här är dom jag kom fram till var snyggast. alla är bra också. och inte helt nötiga. är man smart och bra på ngt blir man automatiskt lite snyggare är min teori. fast dessa är snygga anyway. de hade varit snygga även om de bodde i playboy mansion..
finns säkert en uppsättning snyggingar till men jag orkade inta ta mig igenom hela utbudet..


scarlett "plutmunnen" johansson


natalie "jag är jättessnygg OCH läser på harvard" portman


maggie "cool" gyllenhaal.  och jag lyckades hitta en mössbild! mössor är åxå coolt.


kirsten "charmig smilgrop" dunst


cate "klassiskt snygg" blanchett

suck. nu känner jag mig lite halvful faktiskt. får trösta mig med att bilderna är retuscherade.

nästa gång blir det killarna som listas. *dreggel*

ia

låt:  vapnet feat hello saferide - färjemansleden
prima kombination! fast det känns strange att höra hello saferide sjunga på svenska..



Kommentarer
Postat av: H

Och jag som precis håller på att få världens inombordarfinne till vänster om näsan, nu känns det INTE bättre direkt. Tur att man kan skylla på retuschering..

2006-11-08 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback