kan inte dumma urban outfitters öppna snart?

snyft. jag har grav urban outfitters-abstinens. massa snygga saker på deras hemsida. som inte direkt känns inom räckhåll för mig i dagsläget.. men snart så. eller snart och snart. inovember ska dom enligt rykten slå upp portarna på biblioteksgatan. det är ju LÄNGE tills dess.. ingen som helst hänsyn till mina ynka shoppingbehov. nänä.

hoppas att dessa grejer finns i svenska butiken.. iaf NÅT av det.



hur söta grejer som helst. noterna kommer jag dagdrömma om tills november (då jag inser att de inte finns i svenska affären = jag blir deprimerad deprimerad och måste äta SSRI).

/ia med vissa ytliga behov

låt: fountains of wayne - hey julie

Kommentarer
Postat av: H

Nu har jag också dreglat över grejerna på deras sida. Något ynka par örhängen borde man ju kunna unna sig, även om priserna inte är så studentvänliga som allas vårt HM...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback