ovanligt tidig lördagmorgon

Klockan är bara tjugo över nio. Det måste anses vara tidigt såhär en lördag. Försöker skriva ut en miljon sidor (typ), men bläcket är nästan slut och det blir skitsnyggt och knappt läsbart i grönt och gult.


Igår spelades det spel i Flogsta. Först konstigt tv-spel som var roligt, men frustrerande. Mest frustrerande var det eftersom jag var så sjukt dålig. Jag var bara bra på ett spel och då körde jag värsta fegtekniken. Men min gubbe var faktiskt mycket segare än alla andra, jag lovar. Sen blev det en omgång TP. Vi utgav oss för att vara bästa laget, och var sämst. Men det berodde självklart på att vi fick svårare frågor än de andra. Man kan alltid hitta nåt att skylla på. Hmm. Jag är ganska usel på TP. Sportfrågorna kan jag aldrig. Vad gäller historia och geografi och sånt handlar det bara om tur. Dessutom är jag rätt obegåvad på typ filmcitat och sånt också. Jag är nog inte så allmänbildad. Jag klarade ju inte ens alla frågor på intelligenstest för barn. Nästa gång ska jag tjuvträna på frågorna innan.


Sen åkte jag hem på en buss fylld av alkoholångor. Satt och tryckte med min mp3-spelare vid fönstret och höjde ljudet på Lily Allens Littlest Things medan min medpassagerare gapade nånting till sin fulla tjejkompis. Hmm. Är man sådär patetisk när man är full? Svar ja...(tur att man inte märker det själv just då, och tur att folk aldrig får för sig att typ filma en eller nåt..).


Nu ska jag ta itu med att beta av dagens lista. Var ordentlig och skrev en alldeles nyss. Den innehöll inte så mycket, väldigt skönt. Skrev upp typ "läsa Elle" och "laga mat". Haha.

85060-557
Hur många bultar finns det i Ölandsbron?


Helga

Her Space Holiday - My girlfriend's boyfriend
Now the writers can say "we were right all along
You can't make someone love you with your songs"


Kommentarer
Postat av: Ida

Men ikväll är det partaj!!!

Postat av: Ida

Måste vi gapa till varandra i en buss då?
vart ska vi va förresten?

2007-02-10 @ 09:36:53
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se
Postat av: ia

fnys. vi FICK faktiskt svårare frågor än dom andra. sådeså! fast everly brothers hade jag aldrig kunnat..

2007-02-10 @ 10:21:06
URL: http://ynka.blogg.se
Postat av: Helga

Everyly brothers var sjukt imponerande!
Nä, jag tycker vi skippar bussgapning o att andas ut alkoholhaltig luft på folk..

2007-02-10 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback