pre-velvet!

ikväll är det älsklingsklubben velvet! hipp hopp hurraaa! komplett med santa maria från the concretes och ngn eric malmberg jag har totalt o-koll på.. dags för lite vy-vidgning således.


santa maria-bild skamlöst lånad från velvets hemsida..

eh. jag har inte så mycket mer att komma med för tillfället.. ska snart traska till systembolaget vid ICA maxi å investera i en flaska billigt rödvin. det blev endast en ynka öl igår (trots mitt extrema ölsug innan) så jag tycker att jag verkligen är värd vin idag!
o ja!
det billigaste dom har ska det bli. det känns som slöseri att ha ngt bättre vin när man bara ska dricka sangria.. februari-sangria. ett vinnande koncept. om jag sätter på mig solglasögon, höjer värmen i min för tillfället ganska kalla studentlägenhet till max samt placerar mig under en lampa så kan jag nästan fantisera mig att jag är.. eh.. utomlands.

yl. det är kallt ute. jag vill inte gååå till systemet. trots att jag är en gående kind of person. fast eftersom det blev pizzeria-lunch med bror idag så kanske jag borde motionera lite som kompensation? det är ju sjukt gymnastiskt att röra på sig har jag hört..

ia

låt: peaches - fuck the pain away

peaches kommer med sådana riktigt konstruktiva lösningar på folks problem!

Kommentarer
Postat av: Helga

Blir så riktigt bra med velvet och sangria i en härlig kombination!

2007-02-10 @ 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback