helg

Jag har haft en sjukt trevlig helg. Men nu är den över och jag har söndagsångest och ingen lust alls att jobba i morgon trots att jag tycker det är väldigt trevligt på jobbet också. Men det känns bara så evighetslångt med drygt två veckor innan jag får tillbaka mitt sängsällskap. Suck. Det är farligt att vänja sig för mycket vid sånt...

Nä, jag ska äta geisha i stället. Det funkar det med...man blir åtminstone tillfredsställd för stunden. Och illamående efteråt (tur att det inte finns så mycket kvar).

Helga

Black Rebel Motorcycle Club - Lien on your dreams
ett sånt riktigt gott band..

Kommentarer
Postat av: Syster Dyster

uschane mej, söndagsångest är helt värdelöst. Jag tycker att man skulle behöva jobba mindre, få mer betalt och alltid vara lycklig. Kan någon fixa det kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback