18 maj 10.32

Det skrivs alldeles för lite i den här bloggen nuförtiden anser jag och det är mitt fel, för det är jag som har blivit sämre på sistone. Jag är i Södertälje aka Slöddertälje. Det är bara jag som är vaken fast klockan är halv elva, min familj har sena vanor. Det är bra, då känner man sig inte som en dålig människa i jämförelse. De går visserligen och lägger sig sent också, medan jag både lägger mig tidigt och sover länge. Jag kanske är rätt värdelös ändå.

Igår var jag och min kära far och såg Maria McKee på Nalen. Väldigt bra var det! Och helt underbara lokaler. Sjukt mysigt, ganska litet och med små bord där man kunde stå och se kulturell ut och dricka sitt rödvin. Hon verkade tycka det var sjukt roligt att säga "tack" och "tack so mycket" och pratade om att hon saknade sina hundar. Sympatiskt.

 

så här ser det ut på Nalen men vem personen på scen är har jag ingen aning om..


Nej, nu ska jag ta och äta lite frukost. En långhårig katt vid namn Molly biter mig i knät. Det är sött. Hon biter inte alls lika hårt som Zorro. Hmm. Jag ska nog duscha först förresten. Min syster påstod att jag luktade konstigt igår. "Alltså, inte äckligt, bara konstigt". Tack så mycket för det.


Helga, direkt från tokstaden


Maria McKee - Life is sweet
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback