18 maj 18.06

Min lillasyster Kerstin i ett nötskal:

 

 


"jag e igentligen typ arg nu....för att jag vill lixom göra fransk manikyr..men mina jävla naglar har jag liksom just klippt så dom e skit korta å d måste dom växa ut å d gör dom inte om jag har nagellack.....! =( fan vad jag e larvig....surar för en sån sak men.....ni måste ju fatta att jag blir irriterad..fast ja e inte helt blåst så jag fattar att ni tycker jag e en tjurig liten bimbo.....men eftersom d här faktiskt e min dagbok så borde jag få försvara mej.....JAG E FAN INGEN BIMBO..plus att jag inte är tjurig lr liten.....så ingen ni tror om mej stämmer..ha! känn er blåsta puckon!!!

hej då (typ)"

 

 


...men hon försvarar sig med att hon var tretton och ett halvt.

 

 


Dock skriver hon fortfarande väääldigt mycket om sina naglar (även om hon slutat med att försöka få folk att inse att hon INTE är någon bimbo utan i stället accepterat att hon är det). Idag har hon tvingat mig att köpa ett nagellack i färgen "bangkok". Jag ville ha ett kaffe latte-färgat (för det har jag läst i Elle eller nåt att man ska ha och eftersom jag är så sjuuukt trendig så måste jag ju ha ett sånt trots att jag nästan aldrig använder nagellack och när jag väl gör det blir jag så distraherad av att mina naglar är färgade att jag inte kan koncentrera mig på något annat..) , men det vägrade existera så nu har jag typ kopparglittriga naglar i stället.

 


Som om det inte vore nog med en nagelfixerad lillayster, dessutom har jag en pappa som är beroende av att köpa skor från e-bay och tradera. Nånstans gick allting fel. Hoppas de har råd att bjuda mig på mat i kväll trots att pappa ruinerar hela familjen med sina skoköp.

 


Helga

 

 


The Knife - You make me like charity

den här låten finns också med på mitt favvoblandband som egentligen är Emmas och som jag lyssnat på hur många gånger som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback