en onsdagskväll i flogsta.. utan crouch!

idag när jag kom hem från jobbet var jag deprimerad. jag satte mig i brorsans säng och stirrade apatiskt ut i luften en stund. min kära bror förbarmade sig då över mig och bestämde att det blir pizzabakning i morgon. eller så skulle han och tjejen göra pizza och jag skulle få äta när jag väl kom hem från jobbet. snyft. det räckte för att jag skulle ryckas upp ut min temporära depressionsapati. jag är ganska lättroad tror jag bestämt..

ikväll är det chapions league. för dem som har ZTV dvs. det har inte jag. missar att se crouch (stavning?) flaxa omkring på planen. han är rolig. han ser totalt felkonstruerad ut. varje gång han har bollen är jag beredd på att han ska trassla in sig i sina långa ben,  men han får trots allt nästan alltid till det.. men jag undrar om han äter ordentligt? hm.. fömodligen. han råkar bara ha ett visst inslag av struts i sina gener.


flax flax.

japp. nu ska jag inspektera mina klädsamling och se vad jag behöver ha kvar i uppsala i sommar (tex hela min mjukisbyx-samling)..

over and out.

med vänliga hälsningar (jag drömmer om att skriva "med ovänliga hälsningar" någon gång. men det känns liskom bäst att ha en anledning då..)

ia

låt: fleetwood mac - dreams
något töntigt band, typ the corrs eller dylikt, har gjort en ynkans cover på denna finfina låt. mord! åååh. jag tycker om fleetwood mac, jag gillar att leva i det förgångna. iaf ibland. när det gäller musik.. och monty python.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har z-tv men vill inte titta på flaxande ben ändå. De kan hålla sig så långt bort de kan. Däremot måste jag se mitt kära greys. Om inte izzy vill ha sina 8 miljoner dollar så kan jag ta dem!

Postat av: ia

åååh.. greys anatomy. snyft snyft. vill också kunna se. drama i sjukhusmiljö. synd att sånt inte händer i verkligheten.. gnäll. iaf inte på mitt job..

2007-05-24 @ 12:58:48
URL: http://ynka.blogg.se
Postat av: helga

wohoo, vilka ben. Till och med jag skulle nog finna en fotbollsmatch med honom underhållande.

2007-05-24 @ 15:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback