snäll pappa

Jag har världens snällaste pappa. Idag när jag kom hem efter en introdag på sommarjobbet låg det ett vadderat kuvert innanför dörren med The Magnetic Fields 69 Love Songs i och ett kort där det stod (på ett ungefär, min pappa är inte direkt känd för att ha läslig handstil..): "någon nytta ska du väl ha av att din pappa ibland läser 'en ynka blogg'". Iiih vad glad jag blev!. Tack tack tack. Jag älskar överraskningspresenter!

Men nyss såg jag på Felicity medan jag åt och blev på dåligt humör på grund av att det är ett uselt program och jag blev skitsur på alla personer i serien. Har nog aldrig sett så mycket som jag gjorde idag, tittade säkert i hela tjugo minuter.

Åh. Kan inte fler folk skicka saker som vi vill ha för att vi skrivit om det i bloggen? Sådär som det var för Linda Skugge på den tiden hon fortfarande höll på...(okej, hon kanske är lite mer berömd än vad vi är..men..). Visserligen skulle jag nog  få jättedåligt samvete om jag fick en massa saker bara för att jag gnällt över hur mycket jag vill köpa och hur lite pengar jag har. Som om bloggens enda syfte var att tigga...det är det INTE. Men en Magnetic Fields-skiva är ju aldrig fel.

Helga

The Magnetic Fields - Absolutely Cuckoo

Kommentarer
Postat av: kollega

åååååh. vilken snäll pappa du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback