tåglåtar

Nu lyssnar jag på två låtar (som egentligen är en och samma) på repeat:

  • Moneybrother - Tåget som går in till stan
  • Tom Waits - Downtown train

Det är otroligt söta chimpanser på tv. De är kannibaler, men söta ändå. Min babiankatt (ja, han har helt utan belägg anklagats för att likna en, när han inte blir kallade lemursvans) är ute i spöregnet och kommer vara så arg och blöt när han kommer in. Om han inte redan övergivit mig på grund av att jag svikit honom genom att låta det regna och hittat ett bättre hem.


Dagens boktips: KBT i utveckling av Anna Kåver




Helga


Kommentarer
Postat av: kollega

lemursvans är så riktigt krävande, men han är inte lik en babian. han har ju päls på sin rumpa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback